lauantai 23. heinäkuuta 2011

Mitä isot edellä, sitä pienet perässä....

Perjantai-iltapäivällä käyty keskustelu:

Magnus 6v:
-äiti, mä muuten laitoin naapurin pojille kutsukirjeet, mä järjestän puutarhakutsut huomenna kolmelta.
-mitä? siis mitä järjestät?
-no kutsut! Ei sun tartte kuin järjestää syömiset vaan sinne. Me viedään tuo yks varaston pöytä tuonne varjoisaan paikkaan katajan viereen ja terassilta tuolit. Me pelataan pihapelejä ja syödään. Sit mä oon tehnyt jo juhlatorvet meille valmiiksi ja meen nyt tekemään kiitoslahjoja mun vieraille.
-???

Jäin hiukan suu auki katsomaan esikoiseni perään. Ei voinut kuin purskahtaa nauruun!!! :D On joku tainnut äitiinsä tulla!!
Juhlat pidettiin siis tänään. Tarjolla oli hodareita ja pillimehuja, osallistujina meidän isot pojat ja kaksi poikaa naapurista. Voi elämän valot noita rakkaita pikkuihmisiä!! *syrän*



7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihania! :D
-Elina-

Anonyymi kirjoitti...

ihana Magnus:D Ja sinä reippaana järjestit syömiset!

Heljä kirjoitti...

Siis aivan mahtava. Ei tuosta vois äiti mitenkään kieltäytyä ja olla hommaamatta syömisiä!

Eve kirjoitti...

Tottakai! Mä kun satun myös rakastamaan kutsuja, eihän tuollaisesta ideasta voinut kuin tykätä! Lapsille tarjoilutkin saivat olla simppelit, hodarit menivät kuin kuumille kiville.

Suvi kirjoitti...

Voi ihania! :)

Anonyymi kirjoitti...

Aaah meinasin kuolla nauruun :D "sun ei tarvii hommata ku syomiset..." pojasta on kasvanut suhteellisen omatoiminen :D

Lodeka

Eloise kirjoitti...

Hih, poika selvästi tykkää juhlista :)